Vraag & Antwoord

Op onze website voorzien wij u graag van een hoop informatie, dit om u een duidelijk beeld te geven en u niet voor ongewenste verassingen te zetten, Wij begrijpen dat bij veel informatie toch ook vragen kunnen ontstaan. Op deze pagina nemen wij u mee in vragen die wij regelmatig krijgen en geven daar direct een antwoord op. Natuurlijk neemt dat niet weg dat wanneer er toch nog iets niet duidelijk is u wij u dan als nog graag van een persoonlijke uitleg voor zien. Wie heeft u net wel die vraag waar wij nog niet bij stil hebben gestaan. Dus heeft u een vraag die hier wel of niet tussen staat, via onze contactpagina vindt u diverse mogelijkheden om persoonlijk met ons in contact te komen om u vragen te beantwoorden.

Waarom kan/moet ik kiezen uit: Zakelijk, Winkelcentrum of Particulier?

In de loop der jaren is ons opdrachtgever bestand flink gegroeid en zijn wij te vinden op de meest uiteenlopende evenementen. Van braderieën tot beurzen en van kinderfeestjes tot bedrijfevenementen. Omdat wij de kwaliteit van ons aanbod zo hoog mogelijk willen houden om de verwachtingen van u als opdrachtgever waar te kunnen blijven maken en hopelijk zelf te overtreffen, houd dit in dat wij ons aanbod zo goed mogelijk moeten afstemmen op uw evenement.

Om die reden hebben wij de keuze gemaakt een basis te maken in 3 verschillende groepen, waarbij wij natuurlijk bij ieder evenement de zelfde kwaliteit willen verzorgen maar waarbij de verwachting en bezoekers van de 3 groepen totaal anders zijn. Wij geven hieronder een klein voorbeeld:

 

Winkelcentrum:
Grote en openbare omgeving, groot en wisselend publiek, divers en onbekend publiek van jong tot oud.

Zakelijk:
Grotere groep maar besloten omgeving, vooraf bekende publieks grote,
Aanbod volledig afgestemd op de vooraf bekende doelgroep.

Particulier: 
kleinere intiemere omgeving en/of locatie, kleinere en voorafbekende publieks grote, Aanbod volledig afgestemd op de vooraf bekende doelgroep.


Zoals u kunt zien is zijn dit al flinke uiteenlopende verschillen en zoals u zult begrijpen neemt dat ook een aanpassing in materialen en vraag van onze acteurs met zich mee, om die reden hebben wij er dus tevens ook voor gekozen niet één vaste kosten berekening aan te houden, maar dit zo eerlijk mogelijk te berekenen op u persoonlijke situatie/aanvraag.

Wat houd aaneengesloten uur in?

Een uur heeft 60 minuten, dat is niet geheel onbekend.
Echter echter de intensiviteit van ons aanbod mbt tot wat wij vragen van ons acteurs is heel zwaar om die reden hebben onze acteurs de nodige pauzes nodig om hun act gedurende de dag te kunnen blijven uitvoeren en met bij behorende kwaliteit.

Deze nodige pauze hebben wij vooraf vast gesteld, zodat niemand voor verassingen komt te staan en noemen dit "setduur"

De setduur verschil van 30 of 45 minuten. Per "aaneengesloten uur".
Dit houd het volgende in.

 

Voorbeeld;

U boekt eenstelt loper 

Van 12:00uur tot 16:00uur met een setduur van 30minuten per aaneengesloten uur. Dit zijn dus 4 uren en dus ook 4 sets.

Dan zal de dag planning er alsvolgt uitzien:

(1ste uur)
12:00 - 12:30: Set 1
12:30 - 13:00: Pauze

(2de aaneengesloten uur)
13:00 - 13:30: Set 2
13:30 - 14:00: Pauze

(3de aaneengesloten uur)
14:00 - 14:30: Pauze
14:30 - 15:00: Set 3

(4de aaneengesloten uur)
15:00 - 15:30: Pauze
15:30 - 16:00: Set 4

alle uren zijn dus aan elkaar verbonden en zijn op die manier doorlopend en aaneengesloten.